Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linn - 8 maj 2011 23:51

Den här helgen har bara varit helt underbar!

Jag och Jens har verkligen haft det jätte mysigt och verkligen njutit av varandras sällskap. Ibland behöver man nog åka iväg en sväng för att inse att man verkligen älskar varandra, och varför.

Inte för vi tvivlat. Men man kommer på det så mycket mer när man är iväg. Även om det är med släkt och så.


Ja, i fredags så träffade vi några av Jens vänner och spelade mini golf. Det var riktigt roligt faktiskt. Jag kom till och med 3:a så duktig som jag är!

Sen i Lördags var vi på stan en sväng innan vi åkte ut till Stefans sommarstuga för att fira Niklas som fyllde 4 år.

Han fik paket, vi åt tårta, lekte lekar och grillade och hade det allmänt trevligt i det vackra vädret som vi var ute i precis hela dagen och kvällen.
Idag har vi ätit mat och umgåts med hans pappa, ann-sofie och farmor och farfar och haft dunder trevligt med mat och så innan vi åkte hem klockan 2.


När vi kom hem träffade jag upp Sofia och hyrde film med henne. Så nu har hon precis gått hem, och vi har haft en riktigt mysig kväll med film och massor med prat.

Och nu ligger jag i sängen och taggar inför ny vecka och nya mål och drömmar.

Veckan ska även inledas med lite bad i morgon, fast vi håller oss till badhus, vill ju inte gärna dö!

Annars så har jag inte några speciella planer för morgondagen heller faktiskt.

Men nu ska jag sluta skriva och ta och sova en stund tänkte jag.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards