Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linn - 20 maj 2011 22:05

Åhh jag blir så himla iriterad på den där jävla telefonen. har bara lúst att slänga den i sjön så jag slipper se den!


Annars har min dag bara varit jätte bra, trotts att jag sovigt alldeles för lite på dagen.

Men nu ska jag snart sätta på ett avsnitt av sex and the city som jag blev super sugen på! Sen ska jag lägga mig och sova. Är helt slut!

Somnade till hemma hos Göran när vi höll på med telefonen. Då  är det ganska illa.


Annars längtar jag bara till i morgon bitti när jag och Sofia ska iväg och vara duktiga. Den här veckan kommer det att bli en hel del träning ser det ut som. och jag hoppas verkligen att det blir så med! Är super taggad! =D


Nej, om jag skulle ta och slänga på ett avsnitt så jag får gå och lägga mig någon gång.

Hejs.


God natt alla fina människor!


Av Linn - 20 maj 2011 17:33

Det blev inget sthlm i helgen.Linus och Mathias är för sjuka!

Vi fick komma om vi ville, men jag vågar faktiskt inte!

Jag har så mycket jobb framför mig som jag känner att jag verkligen behöver för pengarnas skull till semestern och allt.

Väldigt tråkigt eftersom jag saknar dom så väldigt mycket. Men så kan det gå.


Nu ska jag snart iväg till Göran och fixa med min telefon. Förhoppningsvis får vi bra resultat och det fungerar men jag är väldigt skepptiskt till det. Men det är värt ett försök iaf!
Vill ju att den ska funka så jag vill inte ge upp innan jag har testat allt lixom.


I morgon blir det att åka iväg och simma på morgonen eftersom det inte blev något kalas. Det ska faktiskt bli väldigt skönt!

Har känt mig eller ja jag känner mig fortfarande som en stor fettoklump!

Och det brukar kännas mycket bättre bara man har simmat lite.

Så det får bli lite simmning i morgon och kämpa gärnet!

Måste hinna gå ner till min målvikt innan jag åker. Sen när jag kommer hem får man fortsätta men då är man iaf en bit på väg!


Hejs.

Av Linn - 20 maj 2011 12:30

Åhh äntligen Fredag och äntligen helg och äntligen ledigt!

Så började mina tankar i morse klockan 7 när jag satte mig i bilen för att åka hem från jobbet!

Sen har det bara fortsatt bra!

Idag är en bra dag känner jag..

Allting bara flyter på vilket känns hur underbart som helst!

Jag jobbar och står i nästan hela tiden, jag har planerat in veckans träning med min träningspartner Sofia, jag har fått min ena lönespec som var över förväntan bättre än jag trodde!

Ja. En helt underbar dag med andra ord!


Hoppas Jens vaknar snart och också tycker att det är en underbar dag annars kan det bli jobbigt!

Om någon timma ska jag iväg och besikta pappas bil! HOPPAS att det går bra och att allt är perfekt på den!

Sen ska vi iväg till viberga och handla jord till pappa, och sen vidare till netto och handla hem massa saker till oss själva. Eller ja, inte så jätte massor. Men köttfärs ska vi ha iaf!


Hoppas att nästa vecka blir helt underbar! Jag är ledig mycket nästa vecka så den borde kunna bli skön. Plus att det blir en himla massa träning också! =D


Annars har det inte hänt mycket mer i mitt liv idag. Eller jo en ganska stor sak!

Jag har fått ett ganska bra besked idag med! Fast det tänker jag inte säga vad det är här i min blogg förens jag vet helt 100 hur det kommer att bli.

Hihi.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards