Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linn - 4 maj 2011 23:34

Här hemma sitter jag i soffan och är ledsen.

Ångrar mig något fruktansvärt även fast jag vet att jag har gjort rätt.

Så jag tröstar mig genom att bjuda på aktioner på tradera.

Detta kommer sluta i fattigdom.

Nej vars så illa är det inte!

Jag bjuder faktiskt bara på en sak, och det är en sak jag verkligen vill ha dessutom.


Men kram på alla nu ska snart trötta Linn gå och lägga sig och sova.

Hejs.


Av Linn - 4 maj 2011 16:47

Idag har vi haft en riktigt mysig dag.
Vi har varit i Norrköping och fixat pass, och kollat runt lite.

Det blev lite inhandlat, skor,smink och supermario spel till wii och sen köpte vi present till Niklas också.


Ikväll ska vi spela super mario och äta räkor och mysa. =)

Det ska bli lite roligt faktiskt. Njuta av ledigheten och ha roligt tillsammans med tv-spelet =D hehe.


Ja, annars har det inte hänt mycket mer än så idag.

Nu ska jag fixa lite med räkorna och så.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards