Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Linn - 26 maj 2011 20:01

Hejsan idag är det Torsdag.

Jag  jobbade ju natten tills idag och det gick hur bra som helst.

Vi hade så mycket att prata om så natten gick riktigt fort faktiskt.

Idag är jag däremot trött som bara den.

Ursch!

Jag gillar inte den där dagen då man går av. Man blir så himla trött och grinig.

Men min dag har ändå varit ganska bra.

Jag och Sofia drog och simmade och solade solarium vid 2 tiden.
och när vi kom hem åkte vi och hyrde filmen änglagård (den senaste) och köpte med oss sallad och jordgubbar hem.
Super gott och mysigt!


Ja, och nu ska jag snart lägga mig och titta på ytterliggare en film som jag hyrde. Är så fruktansvärt trött så jag vet knappt vad jag heter.

Fast det är iofs ganska bra, då kanske jag kan somna tidigt ikväll vilket kan behövas inför mitt jobba arbetspass i morgon.

Jobbar 11-20. Puh!

Ingen marknad för min del med andra ord!

Men jag hänger inte läpp för det. Pengar är bättre, behöver verkligen pengar nu om jag ska börja plugga. Vill ju helst slippa ta lån och greja!

Vilket jag tror och hoppas att jag kommer att slippa.


Nu till min vikt! Som jag vet att iaf min moster undrar över.

Jadu jag vet inte riktigt hur mycket jag har gått ner.

Jag väger mig ju på Måndagar.
Men i Måndags när jag vägde mig hade jag bara 2 hg kvar tills jag hade gått ner 10 kg. Så jag hoppas att dom hg är borta tills på måndag iaf!

Bara att hålla tummarna och fortsätta simma så försvinner dom säkert snart! Eller ja, det är iaf vad jag hoppas på!


Nej, nu är det dags för mig att ta en titt på facebook innan jag ska titta på min film och sen sova! =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards