Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linn - 21 maj 2011 08:03

Idag är jag uppe tidigt! Hade nog kunnat sova bort hela dagen om jag hade fått!

Är otroligt trött!

Men, jag är glad att jag kom upp!

Nu ska jag snart åka iväg och hämta upp Sofia och börja köra in mot skärblacka!

Härligt!

Hoppas dock att det inte är lika jobbigt att simma idag som det var förra gången. Då trodde jag nästan att jag skulle drunkna för jag var så trött. haha.


Idag är det ingen vanlig dag för det är den 21 Maj, och den här dagen på året är min systers dag! Grattis till dig Josefine! Du är bäst!


Idag är det även 1 år sedan jag fick mitt körkort! Kommer aldrig glömma den dagen vad jag blev glad! Glömde till och med att ta med mig lappen som det står att man blev godkänd på. Var bara tvungen att springa ut till mamma och Sofia som satt utanför och berätta att jag klarade det! =D Hehe.


Oj, måste sätta fart.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards