Direktlänk till inlägg 10 september 2008

skolkort

Av Linn - 10 september 2008 20:52

Ursch i morron har vi skolfoto i skolan, jag som inte kunde vara mera munter än vad jag redan är eller hur ? fy fan inte alls sugen på att ta en massa kort och greja och ha mig , så jag tror ärligt talat att jag skiter i det , men jag ska sminka mig och fixa håret ifall det blir ändrade planer , som förra året när jag vart med tvingad , stod där i smutsigt hår och nästintill osminkad. Det var faktiskt lite pinsamt.

Men i år ska jag vara förberädd ifall att lixom , men jag ska iaf försöka undvika att vara med på kortet jag har verkligen ingen lust med det,

Och verkligen inte när jag mår som jag gör med ,

Jag mår ju verkligen inte bra . Jag ser knappt nått ljus , men det är bara le och se glad ut.



Varför blir det alltid så för mig? Att händer det en sak för mig så ska jag dra upp alla sår som precis har börjat läka lite smått i hörnet . Så istället för att låta den lilla sårskorpan som täkt 2 tusendelar av mitt sår vara kvar så ska jag riva upp den med och bli ledsen över det med. Jag blir så trött på mig själv. Jag vill bara le och vara glad så som jag var för ett halv år sen innan jag viste någonting om denna separationen. Ingenting är sig likt längre. Men det kommer heller aldrig någonsin bli så som det var såklart. MEN det kanske iaf kan bli bätte ? Jag måste bara sluta riva på mina sår och låta dom läka , men hur ska jag klara av det? jag blir ju bara påmind av allting hela tiden. JAG ORKAR INTE !!!!!!!

 
 
Ingen bild

Ellen

10 september 2008 21:24

Nu blir jag orolig när jag läser hur du mår.
Vad händer? Varför låter livet dig inte vila så du blir läkt
Men både du och jag vet att du kommer igen. Eller hur? Du orkar det är jag ävertygad om. Du vill ha ett gott och bra och lyckligt liv och det fixar du till dig. Eller hur?

 
Lin

Lin

11 september 2008 08:26

Jag vet inte varför jag inte låter mig själv läkas. Det bara blir så händer det nått litet så blir allt upprivet igen. Ja det är klart jag kommer klara mig på ett eller annat sätt. bara det händer snart. för jag orkar inte gå omkring och vara ledsen och arg.

http://Linnarjag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards