Direktlänk till inlägg 12 september 2008

ps. jag är hungrig

Av Linn - 12 september 2008 17:33

Just nu ligger jag hemma vilket jag iofs har gjort hela dagen , och stirrat på sex and the city jätte skönt ientligen men jag börjar även bli lite uttråkad nu. idag är det en väldigt kall dag det känns som om det vore minus grader men konstigt nog så är det inte det.  Eller så är det kanske bara jag som över reagerar vem vet?


Jag funderar på att gå ner och göra mig lite te , och mysa riktigt ordentligt med te och en cigg och raggsockar.

Jag har börjat använda mina gröna stickade raggsockar allt mer och mer. Dom är jätte fula och verkligen sådär skrik gröna. Men det spelar ju ingen roll så länge man bara har de på sig när man är innomhus.



svar till Ellen

Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gör för fel om vi ens gör något fel.

Jo vist finns det väl folk i andra klasser som vi umgås med på raster och sådär men det skulle underlätta så mycket om vi kunde vara vänner med dom i våran klass med. Både med tanke på arbetets skull och med tanke på att det skulle vara så himla mycket roligare att gå till skolan varje dag.

Det är ju inte så att de i klassen inte pratar med oss det gör dom faktiskt en hel del vissa dagar. Men det vore så mycket roligare om man kände dom lite bättre , och att man lixom inte blev som en belastning när man hamnar i samma grupper som de andra vilket man oftast gör eftersom vi alltid har grupparbeten. Men vi får väl se hur man ska lösa detta ?

Jag kanske måste våga vara mer framåt , men man kan ju inte bara gå fram till någon i klassen och säga hej ska vi va idag? Det är inte riktigt min stil och det är nog inte deras stil heller om jag får vara ärlig. Men på nått sätt löser det sig nog. :)



 Idag fick jag äntligen brev från hud i Norrköping så nu ska jag få komma in den 3 oktober tror jag det var och kolla upp mina sår så nu efter ett år kanske jag äntligen blir bort med dom. Jag förstår inte vad det kan vara för någonting ientligen men ont gör det och specielt mysigt kan jag väl inte heller påstå att det är. Blöder och varar iett men även det kommer att lösa sig förr eller senare.



Men nu måste jag iaf gå ner och hjälpa min pappa med maten , sen ska jag även ringa och skvalra till mamma om priser på hennes favo drink och självklart kolla hur det är med min söta lilla sjukling till mamma. Hoppas att hon blir bättre snart =)


Hejs.

ps. jag är jätte hungrig nu

 
 
Ingen bild

Ellen

12 september 2008 18:58

Hejsan
Men du jag menade absolut inte att NI gör ngt fel. Absolut inte. Förlåt om du tror det.
Jag menade att andra (dom i klassen) uppfattar att ni INTE VILL vara med. Inget annat. Varför skulle du vara en belastning i ett grupparbete??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards