Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Linn - 4 februari 2008 10:33

Så mkt problem som jag har haft med mina tänder under mina år det är helt otroligt, var glada att ni troligen inte hafft det !


När jag hade min tandstälning fick jag åka in varanan månad för att laga någonting ibland ännu oftare.


Och nu har jag äntligen tagit bort min tandställning eller a det var ett tag sen men ändå , då tror man att det ska bli bättre inte lika mkt krångel osv. Men man har ju ändå en liten ståltråd i underkäken för att hålla tänderna tillbakadragna. Men vips igår så låtsna den , och det sitter ju lim kvar på tänderna som gör att min tunga blir helt sårig och gör ont. Jätte träligt ,

Så nu ska jag & mamma snart åka in till tandläkaren ändå , träligt att man måste åka ända till norrköping för något som högst tar 15 min att sätta dit med :s


plus att tandläkare är fan läskiga när dóm kommer där med sina stora saker som ska in i munnen , sen när man har hela munnen i proppad med saker så man verkligen inte kan prata så börjar dom. "Vilken linje går du på då?" "vad ska du bli när du blir stor" osv.. då känner man bara "HÅLL KÄFTEN !" jag kan ju inte prata så prata inte med mig, Och dom babblar ju på precis lika mkt om man har musik i öronen , skit störande.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards