Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Linn - 16 februari 2008 23:00

Nu är det iaf äntligen ett litet lov sådära.

Jätte jätte skönt faktiskt kan inte säga annat än det verkligen behövdes.

Så nu blire att bara ta det lungt och sådära,

och på onsdag kommer min lilla älskling och

förhoppningsvis kommer även min syster och Mathias hit den helgen med.

Kan inte bli mkt bättre.


Sen ska jag självklart leka med min bästis sofia =)

och SOVA !! =)

Av Linn - 16 februari 2008 22:56

Idag har det varit ännu en av del finnalerna.

Lasse Lindh min älskling var med och tävlade. och jag ville så gärna att han skulle gå vidare han hade en bra låt och plus att han är ganska ny lixom , så borde han ha komigt  vidare tycker jag allt. Men NEJ!  vad är detta  ?


Jävla kabbabpizza låt är med ? !?!?!+!"?!?!?!? ursäkta men vad fan !


jag höll på att dö när jag hörde veckans idrag.

Svalan ? och kebaen ? och den dära ryska ?

och Olas jävla låt ?

Kände bara att vad är detta !

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards