Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Linn - 8 februari 2008 23:16

Jag är hemma hos lille Jens nu , jag stjäl hans dator en liten trudilut.

och ni som läser ska bara veta att Linn troligen kommer vara död när hon kommer hem !! VÄRMESLAG eller KÖLDSKADOR !!!

Men det är sånt som inte gör något man offrar sig för den bästa.

Jag förstår verkligen varför jag tycker så väldigt mkt om denna kille.

Han skiner ju som en sol , han pussas som en gud ,




De va allt för idag, för nu kommer han hära , bäst man slutar då ;)


Ha en bra helg och sådära för det ska iaf jag ha =). Puss & hej

Av Linn - 8 februari 2008 15:16

För alla som komenterar mina blogginlägg, även om jag inte förstår vissa av dom och även om jag kanske kan bli lite smått iriterad så blir jag väldigt glad det känns verkligen som att folk förstår mig på något sätt.


Min dag har varit väldigt bra faktiskt , uls kanske inte det roligaste men vi fick sluta 35 min tidigare så det var kanon bra , och sen engeslka vilket jag missa halva lektionen av för att gå på hälsokontroll och där ser vi på prety women asa bra film verkligen, Och sen svenska där vi pratar om rasism ett ämne jag brinner för eftersom jag har så väldigt mkt åsikter om att man absolut inte ska vara det, dom är lika mkt värda som oss svenskar men det värsta är att svenskar ser oss som mer världa, Helt sjukt !



En ända dålig sak har hänt idag, och det var lilla dramat med filmjölken. Jag fick fil i mitt öga :O synd om mig va?

själv tyckte jag väldigt synd om mig ! Men pappa & jens hade inte mkt till medlidande :D haha


Ha en bra helg. Hejd å =()

Av Linn - 8 februari 2008 09:07

Idag känns det som att vad som helst kan hända utan att jag kommer att bry mig, Idag är jag glad, så nu ska jag snart knalla iväg till skolan med musik i ögonen och träffa Linda & Alex och sen ha lite lextioner sen ska jag vara lika glad när jag kommer hem mot min mamma =) Och sen ska jag åka till min Jens det är nog där jag kommer vara som gladast ! =)


Ujujuj länge sen man var så här glad, har nästan lite små ont i magen för att jag är så glad =O inte likt mig ,


Men nu ska jag göra mig iodrning !


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards