Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Linn - 28 februari 2008 23:27

fan la mig för typ en timma sen och har fortfarande inte somnat denna jävla hosta tar dö på mig , det var allt jag skulle säga .


god natt

Av Linn - 28 februari 2008 15:16

nu är jag hemma från skolan det var på tiden =)

har haft prov idag och eftersom jag vakna klockan 4 i morse så är jag ju inte så specielt pigg så att det har inte gått att koncentrera sig så väl , så mitt prov gick ju dock inte så väldigt bra. Lite besviken på mig själv faktiskt. Får väl se vad jag får för betyg men jag vet själv att bättre kunde jag gjort. är inte ens säker på att jag får godkänt.


Annars har det varit en ganska bra dag i skolan faktiskt , Linda , alex och jag har haft ganska kul på både matten och rasten , så det har gått ganska fort faktiskt.


Men nu är jag bara helt jävla död , men det är ju en annan sak, ska lägga mig och titta på film med pappa snart =) SKÖNT !


pappa har köpt en beck film idag och inte vilken som helst utan första. Så nu har jag och sofia något att se på antigen idag eller i morron , skönt.

sen har jag laddat ner licenc to weding eller nått i den stilen värkar ganska bra så den ska jag se ikväll inan jag somnar och förhoppningsvis den andra filmen jag laddar ner just nu med , minns inte vad den heter och orkar inte kolla det heller men ändå =)



Ha en bra dag =)

Av Linn - 28 februari 2008 07:21

är det inte konstigt eller idag vakna jag 10 över 4 och kunde inte somna om jag somna vid typ halv 7 men sen vid 7 skulle jag ju upp så det blev ju inte mkt sömn , Då får jag lägga mig tidagare i kväll för på fredag är det helg och sofia och jag längtar till helgen av någon anledning :D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards