Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Linn - 17 februari 2008 18:21

ursch vilken tråkig dag. Har nog fan inte haft såhär tråkigt på riktigt riktigt länge.


Jag & Sofia sitter i mitt rum med en varsin mobil och spelar spel på dom. Kul? Nej :O


Men vi har även bakat en liten kaka, som vi får hoppas är god sen =)


Snart är det iaf dax för andra avenyn och sen lär det väl bli att se klart dom harry potter filmerna vi inte har sett , bara för att ha någonting att göra lixom :P


undra vad man ska göra resten av lovet ?!?!?

Nån idee ?

har inga pengar så inget som kostar bara.


Om man bara hade pengar skulle det väl finnas något man kunde göra. men nu är det ju tyvärr inte riktigt så. Lite små träligt sådära.


Nej nu ska jag lägga mig i min säng ett tag och läsa tror jag.


ps. jag har varit duktig och pluggat ett tag idag.

Av Linn - 17 februari 2008 14:15

FAN vad trött jag blir.

jag va hemma i torsdags och fredags för att jag mådde dåligt hade till och med lite feber och grejer. Sen på fredagen mådde jag bättre.


Nu är det fan dax igen för skiten. Kan knappt svälja för jag har så jävla ont i halsen käns som att det är en klump i halsen på mig som bara blir större och större för varje gång jag andas. Skit jobbigt vill jag lova.

sen är jag skit täppt i näsan och grejer.


Idag blire fan inte till att göra jobbiga saker utan det blir nog att ligga hemma och bara ta det lungt iofs vad jag brukar göra men idag ännu mera , det är synd om mig.


jag vill va frisk helt frisk.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards