Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Linn - 11 februari 2008 14:47

jag är så trött på mobiler. Jag gillar verkligen min mobil , det är min käraste ägodel. Kan knappt gå på toa utan den.

Men iaf

Igår funkade den hur bra som helst. Men nu serru nu funkar det inte ens att gå in på menyn så jag är ganska arg! Jag måste med andra ord lämna in den för lagning , vilket kommer vara skit dyrt.

Eller köpa en ny telefon vilket å är skit dyrt.

så nu vet jag inte ritkigt hur jag ska göra med detta problem , troligt att jag har råd lixom inte ett öre kvar på studie bidraget.

Och man vill ju inte lägga ut hela nästa på en ny mobil heller ,

Jag vet inte hur jag ska göra !


Någon som vill skänka mig en 1000 lapp ? (A) känner mig fattig ! hehe ^^

Man får om man vill =) haha

Av Linn - 11 februari 2008 14:16

Herregud HERREGUD!!! det är nog det ända jag kan säga om detta.


att ljuga om att man har haft sex med en 28 åring och att han har flickvän som ligger på soffan och sover medans hon har sex med honom.

Eller vist jag är inte säker på att det är en lögn , men jag kan inte rå för det men jag tror inte på det.


Och om det nu är så att dom hade sex så tycker jag att det är helt sjukt! För inte fan gör man så ? 28 år har flickvän och som desutom sover på soffan undertiden han har sex med en 17 åring.


Och om det nu är en lögn tycker jag att det är helt sjukt att ljuga om en sån sak , varför ljuga om det ? Sex är väl inte nått att skryta om ?!?! Vist okej man kan väl prata om det med sina närmaste vänner om man nu vill det , men man går väl inte och berättar det för allt och alla eller ?


Men vist det kan vara så att det har hänt och sådär , men jag tycker ändå att det är helt fel i så fall för han är så pass mkt äldre och borde ha mkt mer vett i huvet än att göra så!




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards