Alla inlägg den 3 april 2012

Av Linn - 3 april 2012 14:33

satt nyss och tittade på programmet Sofias änglar, har alltid tänkt att jag ska titta på det men det har lixom aldrig blivigt av.

Men idag tog jag mig tid och tittade på det senaste asvnittet, jag grät mig igenom hela!

Fy så sorligt!!

Så nu är det väl snart dags att sminka om mig och sedan dra iväg till arbetet som väntar några timmar ikväll.


Har faktiskt varit så pass duktig så jag har tvättat idag. Är faktiskt lite stolt över det!

Hade jag inte trott att jag varken skulle orka eller göra. ^^

Men nu är det gjort.

Så ikväll när jag kommer hem behöver man inte störa sig på den stora tvättkorgen inte.


Åh, insåg prevcis att det är Tisdag idag. Vilket är den bästa tv dagen på hela veckan.

Först despeate housewives klockan 21, och direkt efter är det en annan serie på samma kanal som jag inte minns vad den heter. Men den är riktigt bra.

Härligt!!

Då har man kvällen planerad med tv:n! =)


Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning inför arbetet.
Hej.

Av Linn - 3 april 2012 09:55

Ja, inatt lyckades jag sova 11 timmar, jag struntade i big brother och gick och la mig klockan 9! Inte illa!

La mig ihopp om att jag skulle må as bra idag!

Vet inte riktigt om det fungerade.
Känns som att näsan är 100 ggr värre.
Men snart så. Snart mår jag bra igen jag lovar!


Just nu sitter jag och väntar på att min telefon ska ringa, vilket jag vet att den kommer göra om ca 10 minuter.
Då blir de inte ett så roligt samtal!

Sen ska även en arbetskompis ringa mig idag och ge mig ett recept på den godaste chokladtårtan man kan tänka sig!

Tänkte att jag skulle göra den tills vi ska till pappa och max på påskmiddag!

Men vi får se, det beror väl på hur mycket man hinner och orkar och känner för längre fram.
Just nu känner jag inte för det, men igår var jag jätte sugen!

Vi får se helt enkelt!


Undra om man skulle gå ner till tvättstugan och se om det finns någon tvätttid idag nu när jag ändå bara ska vara hemma till halv 4..
Kanske vore något.. eller nej, men det behövs.


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards