Alla inlägg den 10 april 2012

Av Linn - 10 april 2012 15:51

Ja, det är riktigt tråkigt väder ute.
Regnet öser ner idag också, det började igår på förmiddagen och jag tror att det har regnat konstant sen dess.

Jätte härligt, NOT!!


Inatt sov sofia här. Så vi käkade tacco igår, och mös med film, tv och sällskap!

Och sen i morse drog vi iväg och tränade easy line och spinning.
Sen har jag typ inte gjort så mycket mer, plockat lite här hemma och bokat in tvätttid och lite så.


I morgon ser det ut som jag är ledig så då ska jag passa på att städa iordning lite här inför att familjen kommer i helgen. Och så ska jag tvätta den lilla tvätten som vi har även denna veckan.
Måste göra rent alla handdukar och grejer som vi använde till Molle när han var här och bada!

Så det ska jag roa mig med!

Sen lär det nog bli en hel del slappa på soffan, har inte återhämtat mig från förra veckans arbete. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte hunnit varit ledig ännu?


Träningen har dock fått lida för detta. Det är svårt att hinna jobba så mycket man kan och träna!

Men jag gör mitt bästa.
Eller nej det har jag inte alls gjort, men jag ska väl börja?



Nej men oj vad klockan sprang iväg nu då!!

Börjar jobba om bara en kvart.

Ha det bra alla.
Hej på er!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards