Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linn - 4 april 2012 20:59

Idag har jag haft en mysig dag med mina vänner Sofia och Sofia.
Först blev det lunch på peking, sen möte med poolen och sen vidare in till stan.

Hittade mig faktiskt ett par byxor. Så jag är nöjd och glad!


Sen kom jag hem och har fixat och donat lite här hemma tills för en stund sen då jag fick köra Jens till hans intro pass. Får hoppas att det går bra för honom inatt.
Och mig med för den delen!

Sen Jens flytta hit i December förra året har jag inte varit ensam här hemma mer än typ 2 timmar mitt på dagen. Men nu ska jag vara ensam ända fram tills i morgon :O

Ojojoj, känner mig redan ensam och övergiven! ^^

Nej vars, nu ska jag väl inte vara så drastisk. Men lite tyst och ensamt känns det allt.


I morgon väntar ett arbetspass på betaren. Det var ju skönt att jag fick vara ledig idag så jag orkar med mina pass därborta resten av veckan.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards