Alla inlägg den 27 april 2012

Av Linn - 27 april 2012 09:55

Undra om det ska bli en riktigt fin dag idag.
Ser nästan så ut! Inte ett ända mörkt moln på himlen, vi får hoppas på det bästa!

Är så trött på att det ska regna en stund varje dag.

Och jag hoppas verkligen att smhi bara skoja när dom skrev att det skulle komma lite snö nästa vecka!

Jag vill inte ha mer skit väder nu, ge mig sommar och värme!

Iaf sol!!


Nu ska jag snart sätta mig vid bordet och försöka äta lite frukost och göra mig iordning inför en helkväll på jobbet, jag börjar redan klockan 1 idag! Och i morgon går jag delat!

Önskar att man kunde snabbspola tiden lite, så att det åtminstone blev Tisdag! För då har jag gjort mina 8 dagar i rad! Vore så skönt!!
Och sen är det bara en fördel att vi snart åker där med!


Nej, nu ska jag drömma mig vidare i någon annan värld. Frukost och ett avsnitt av gossip girl låter faktiskt inte helt fel!

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards