Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linn - 9 april 2012 05:50

Ja, nu är det Måndag morgon, jag är helt snurrig på vilken dag det är nu för tiden. Har ingen koll alls längre typ.

Men det är väl så det är när det är helg dagar?

Men tycker jag borde ha hyffsad koll eftersom att jag ändå har jobbat hela helgen..


Ja, som sagt har jobbat nu hela helgen förutom Lördag. Då var vi hemma hos  pappa och käka påskbord, letade påskägg, spelade wii och fikade!

Det var ett ända stort äta kalas!

Men jag ska inte klaga, för trevligt var det i vaje fall.


Annars har jag mest bara legat på soffan och försökt att finna min energi som gömmer sig förhoppningsvis någonstans innom mig. Jag börjar dock tivla ganska hårt på att det finns någon kvar!!

Har jobbat många pass där jag börjat vid kvart i 7 nu, vilket har inneburit att man måste gå upp redan klockan 5.

Och det tar verkligen på mina krafter måste jag säga.
Så alla mina program och så som jag brukar se, har jag fått spela in och sett dagen efter för jag inte har orkat vara uppe och se dom.
Igår somnade jag redan vid halv 9,
Jens och jag åt kvällsmat klockan 8, en kokkorv var, och sen tog vi ett bloss och sen sa det bara dunk så somnade jag!
Bara sådär pang bom...

Men det var iofs ganska skönt, för det innebar att jag sov 8 timmar inatt trotts att jag vaknade redan klockan 5 i morse.


Idag ska jag och Sofia troligen gå ut på en promenad!

Det tycker vi att vi måste.

Sen blir det nog sova igen!!

Skönt att jag jobbar kväll i morgon iaf! Hade inte orkat annars!


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards