Alla inlägg den 17 april 2012

Av Linn - 17 april 2012 19:17

Den här helgen har varit helt fantastisk.

Har umgåts med min underbara familj.

Och lekt och busat och myst med min älskade systerson, som bara är för underbar!


I Fredags  var vi en sväng i Norrköping, blev en brunkräm inhandlad. Och en sån där boll som man lägger i vatten så blir det en handduk, med bilar på till charmtrollet som är fruktansvärt bra på att muta sin moster.

Det räcker med att han säger att den var fin eller något liknanade så kan man inte motstå att ge den till honom.
Tur att det inte är så dyra saker han vill ha än så länge! haha.

Sen blev det middag hos oss på kvällen och när Jossan åkte och hämtade Mathias fick gullungen stanna kvar hos oss och leka.


På Lördagen så var vi en sväng på Viberga, och promenrade. Linus och jag lekte ganska mycket även på promenaden längst med vattnet. Och vi satt vid sjön och kastade med pinnen i vattnet så det skvätte, och på något lustigt sätt slutade det med att lilla L, gjorde en kullerbytta och hamnade i vattnet.

Då fick promenaden vara slut och vi fick gå hem och byta kläder.

På Kvällen var vi här hemma och käkade lamkött och jätte gott mos, rödvinsås och kall bea. Fruktansvärt gott och mysigt.


På Söndagen blev det en tripp till Göran för att käka lunch och mysa en stund innan dom åkte hem alla. Och Jag och Jens stannade kvar och fick med görans hjälp våra däck bytta på bilen.

Och bilen städad från allt skräp!


Ja, man kan inte klaga ens lite gran på min underbara helg med familjen.

Önskar bara att vi alla bodde närmare varandra.

Skulle så gärna vilja springa förbi min syster nu och ge henne en bamse kram och säga att hon är bäst i världen, och självklart leka lite med lilla L.


Massor med underbara kramar till ALLA i min familj!! =)


Nu sitter jag i soffan och förbereder mig inför två nätters arbete på Betaren!

Det ska nog gå bra, är inte så farligt trött ändå!


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards