Alla inlägg den 2 april 2012

Av Linn - 2 april 2012 20:17

Här kommer jag, den galna idioten... Typ iaf!


Tror fan jag håller på och bli sjuk eller något. Mår verkligen piss dåligt.
Har ont i huvudet, halsen och näsan är täppt och känner mig allmänt frusen och hängig.

Ja. vi får väl se hur detta slutar!

Det ska dock inte sluta med feber, det orkar jag fan inte!

Mensen är försenad också. Ni vet hur man blir när den alltid kommer samma dag och nästan samma klockslag med. Men sen nu så NEJ, den strejkar! Och så går man och tänker på det där och då blir den väl ändå mer sen!
Och nu finns det säkert någon som tänker tanken "Du kanske är gravid"

Men HA, så fel ni har!

För det är jag 110 procent säker på att jag inte är så försök inte ens!


Ja, mycket är det på en gång här känner jag.

Men det reder sig nog tillslut!

Jag tror jag skiter i att se big brother ikväll och ser det när jag vaknar i morgon istället.

Behöver verkligen få sova!
Sova är den bästa medecinen vet jag!


 Men jag har faktiskt avbokat morgondagens träning.
Kände att dagens zumba var tillräckligt och lite till. Nu har jag knappt någon ork kvar!

Så i morogn ska jag vara hemma och kurera mig på förmiddagen så jag orkar jobba på kvällen sen.

Bara hoppas jag mår bättre idag.


Ursäkta allt gnäll. Har en sån dag idag.

Och man kan fan inte alltid vara på bra humör.



Av Linn - 2 april 2012 15:24

 

Tänkte att jag lägger upp en bild på våran väldigt goda middag som vi åt i Lördags och idag.

Mumms, säger jag bara.
Exotisk planka är aldrig dumt. Och det bästa av allt var att det blev så pass mycket kvar så jag och Jens kunde frossa i oss av alla dessa saker idag också.


Idag på förmiddagen var jag och arbetade lite.
Det gick jätte bra och det var super trevligt.

Men är fruktansvärt trött. Det kom som ett slag på käften direkt när jag kom till jobbet och har suttit i sen dess.
Och humöret blir ju självklart inte på topp heller, när man är så fruktansvärt trött.
I morgon får jag dock sovmorgon om man ska jämföra med idag.

För i morgon behöver jag inte gå upp förens klockan 8, så jag hinner äta frulle innan jag ska iväg och träna.


Hoppas att mitt humör blir bättre av lite trevligt sällskap av Sofia och zumba sen.
Vilket jag tror och verkligen hoppas!

Just nu är jag mer ett monster än människa (i humöret)...


Får bli en skapligt tidig kväll i hopp om att få sova mer. Det märks att jag sovigt dåligt ett par dagar nu.

Så lite god sömn skulle inte sitta fel.


Hej på er.

Av Linn - 2 april 2012 06:09

Hmm. vet inte riktigt om jag kan hålla med om det faktiskt.

Men här sitter jag iaf, klockan 10 över 6 en Måndag morgon.

Inatt har jag i varje fall lyckats sova, så känner mig hyffsat pigg än så länge.
Vänta bara om några timmar, när jag har slutat alltså, då kommer jag inte känna mig i närheten av lika pigg. ^^

Idag går jag bara till 13, vilket är rena lyxet.
Bäst att man passar på och njuter nu denna veckan, för snart är det semester schema dags och då går man aldrig hem innan 16. Så är det om man har höga procent vilket jag alltid får!

Men det ska jag verkligen inte gnälla över, för det är en himlans tur.


Ja, nu ska jag snart ta och gå ut på balkongen och ta en sista cigg innan jag ska ta och bege mig mot jobbet.
I kylan!

Fan så kallt det är nu då!

Vart tog våran fina vackra och sköna vår vägen?


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards