Alla inlägg den 6 april 2012

Av Linn - 6 april 2012 05:56

Inatt har jag sovigt för jävla dåligt rent ut sagt.

Kunde inte somna förens typ vid halv 12, och sen vakna jag vid ett av världens smäll, men lyckades somna om ganska snabbt.

Sen vid 3 tiden vaknade igen, helt kallsvettig med tårar i ögonen och vill bara skrika av min hemska mardröm. Ska skriva den så kanske ni förstår lite över hur jag kunde få sådan panik:

 
Vi var i stockholm och jag hade hand om både Niklas och Linus, vi var ute och lekte och grejade och sen när vi skulle gå in så kom det en man som gick förbi mig och han ville se mina tattueringar och jag visade och var så glad och stolt.

Dagen efter när vi hade varit ute och lekt och skulle gå in igen så hade polisen spärrat av vid bergslagshallen som tydligen i min dröm låg i stockholm precis intill huset där någon av dom vi skulle till bodde.

Den där mannen som tittade på mina tattueringar igår lyckades på något sätt ta sig förbi poliserna och kom mot mig och tog på min mage (där jag tydligen hade en stor tattuering av en kvinna som satt i en elstol) Och klappade både Niklas och Linus på huvudet.

Polisen kommer springandes fram till oss och ber att få se min mage..

Men jag blir ju självklart arg för jag vill inte visa min tjocka mage för alla dom.

Men efter många om och men måste jag visa den och gör det.
Och där bara forsar det blod ur ett stort brännbärke som jag fick precis där mannen tog.

Och på barnens huvud är det också brännmärken som blöder.

Jossan, Mathias och Stefan som då är barnens föräldrar hämtar sina barn och blir jätte arga på mig för att jag har missköt att ta hand om dem.

Och säger att allting som har hänt beror på mig, och för att jag är så tjock! Och att jag aldrig skulle få ta hand om barnen igen!

Sen är polisen nöjd, dom tycker inte att det finns så mycket dom kan göra åt saken så dom går hem.
Och jag står där vid bergslagshallen i regnet och har ont och är ledsen.
Sen dagen efter ska jag gå och handla, och då har jag med mig Molle, och då kommer Stefan, jossan och mathias och skriker och skäller på mig att det var mitt fel att deras barn dött inatt, jag frågar vad det är frågan om.

Dom förklarar för mig att deras barn förblödde av brännskadan som mannen orsakat och att det var mitt fel.
Jag blir helt förkrossad när jag får höra om barnen, och att dom anser att det är mitt fel.

Sen helt plötsligt från ingenstans kommer den här mannen igen, och säger att han vill tattera mig, jag blir rädd och säger att jag inte vill att han ska komma i närheten av mig mer.

Då tar han mig i armen som sakta då böjar frätas sänder, och sen tar han mig på kinden som också fräter sönder.
Och sen går han därifrån och hämtar tattueringsmasken och skriver mördare i pannan på mig, och jag dör. ....



Ja, fruktansvärt hemskt var det även om det kanske inte låter så fruktansvärt.
Men jag var verkligen rädd och när jag vaknade kändes det så himla verkligt!!

Hur som helst, så kunde jag inte somna om på säkert en timma, och sen ringde klockan vid 5 på morgonen!

Mmm, härligt va?


Så är sur, känner mig ledsen och är bara allmänt jävla iriterad idag!
Längtar redan tills jag slutar jobbet vid 2, då ska jag hem till Sofia en sväng, innan jag ska hem och lägga mig på soffan och sova!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards