Alla inlägg den 13 april 2012

Av Linn - 13 april 2012 08:09

Igår hade vi en både bra och jobbig dag på jobbet.

Men mestadels bestod den av skratt med Sofia.K
Riktigt skönt att känna att det är så roligt att jobba ibland, till och med det som oftast är lite jobbigt blir roligt!


Sen tog jag en sväng hem till Göran och hälsade på honom, Jossan och Linus!

Linus och jag spelade spel på min telefon.

Hängagubben och drawsomething var nog roligast om man frågar honom! ^^

Vet dock inte om personen som ska gissa på morot kommer att förstå att det är det som det föreställer på våra 10 teckningar i spelet. haha!

Sen var jag självklart tvungen att busa upp honom lite, få honom förväntansfull på idag.

jag- Vet du vad vi ska göra i morgon?

L- Nej..

Jag- Jo, gissa vad ska vi göra i morgon.

L- nej.

Jag- Vi ska leka (skriker detta och låter super glad)

L- LEEEKA!!! (jätte glad)


Ja, ibland känns det verkligen som man lyckas!

Nu ska jag bara få honom att tycka det är lika roligt idag när vi ska till Norrköping och greja.


Vad gör man inte för sin systerson?

Allt jag vill är att han ska gilla mig lika mycket som jag gillar han, och att det alltid ska vara så.
Detta kan bli svårt, I know!


Men i hans hjärna verkar bara mormor vara poppulär! Idag jävlar, jag ska vinna! hahahha.

Nej vars, mormor får också vara med. =)


Men som ni förstår nalkas det en hel del lek idag, och lite sminkinköp!
Mitt är slut =(

Men snart så har jag nytt smink från mitt älskade make up store!


Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards