Alla inlägg den 25 april 2012

Av Linn - 25 april 2012 05:51

Igår var det en fruktansvärt lång arbetsdag 7-17, 10 timmars dags arbete.

Men men, det flöt på ganska bra och jag jobbade med trevliga människor så det gick som sagt bra.

Han dock inte så mycket mer än att jobba.

När jag kom hem blev det lite nyponsoppa och en dusch sen somnade jag reada klockan 8!

Underbart skönt!!

Har sovigt 9 timmar inatt och det är verkligen inte fy skam!


Idag ska jag roa mig med att arbeta, och sen ska jag nog vila lite, kanske träna annars städa!

Ja, man har att göra.


Om ni bara visste hur mycket jag längtar tills nästa vecka då vi åker till ullared i några dagar!

Ska bli så skönt att komma bort från jobb och allting, även om det bara är till ullared.

Sen kan man ju aldrig klaga på att få 3 dagars shopping heller!! =D

Hoppas på många bra, fina och billiga fynd! Och god mat!!

Får väl se hur mycket plånboken tillåter dock! =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards