Alla inlägg den 20 april 2012

Av Linn - 20 april 2012 05:49

Somnade redan klockan 9 igår, tur det! Det innebär att jag sov 8 timmar inatt, vilket känns helt underbart!

Tur att jag lyckades precis så som jag hade hoppats.

Nu ska jag snart iväg och göra mina timmar på betaren, de sista för denna veckan.
Ska bli otroligt skönt att vara ledig denna helgen också, lite lyx sådär.


Tänkte till och med kanske lyxa till det med en bio i morgon.
Vi får se hur det blir.

Ska prata om detta med Jens ikväller!


Tur att jag bara ska jobba fram till klockan ett idag, inte för att jag är trött utan för att jag inte orkar vara as social hela dagen!

Ska bli skönt när klockan slår ett och jag får åka hem till Jens och kramas lite och sen se vad man ska göra resten av dagen.

Antar att vi ska åka och handla och lite så, sen lär jag nog vara social med soffan och tv:n.

Det är inte fy skam det heller.


Snart ska vi åka till Ullared, en liten resa som jag ser väldigt mycket fram emot.

Vi har hyrt stuga och så även denna gången, det som skiljer denna resa mot den förra är att Sofia faktiskt följer med!

Ja, det ska bli super trevligt.
Laga någon god mat på kvällen och hänga i våran mysiga stuga!

Och massa shopping på dagarna, kan man begära något mer än så? Det tror jag inte..


Nej, nu ska jag faktiskt göra mig helt färdig.

Måste plocka fram rena jobbkläder och så.

Vill ha något varmt på mig, fryser faktiskt lite.


På tal om frysa, enligt smhi ska det bli 18 grader varmt nästa helg!

Hoppas verkligen att det stämmer, för då ska jag verkligen njuta i så fall!


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards