Alla inlägg den 22 april 2012

Av Linn - 22 april 2012 11:32

Jaha, då var det visst Söndag igen.. Tråkigt men sant!

Så i morgon är det dags för jobb igen, men denna gången blir det en lång arbetsvecka. Är inte ledig förens första Maj..

Men det är väl så det ska vara.. Men det känns lite jobbigt måste jag säga.

Hur som helst, jag är glad att jag är ledig idag också.

Behövde vara ledig en helg och bara umgås med min Jens.


Igår var vi iväg på bio, kvarteret skatan reser til Laholm eller något liknande heter den ju.
Och jag hade aldrig sett serien eller så och tyckte faktiskt att den var helt okej..

Början var väldigt rolig och jag skrattade så nästan tårarna kom, dock blev slutet lite segt och inte så mycket humör där..

Men den var helt klart värd att se!

Och det är ju något extra mysigt att sitta i bio sallongen och titta på film!

Så ja, vi hade en riktigt mysig kväll igår jag och Jens!


Denna veckan ska jag träna mer än de två veckorna innan här! Känner att det kan behövas.


Funderar på vad jag ska roa mig med en söndag som denna.. Tror det lutar åt att städa av. Får se hur det blir med den saken.


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards