Alla inlägg den 24 april 2012

Av Linn - 24 april 2012 06:04

Det är bara Tisdag och jag är totalt slut!

Var knappt jag kom upp i morse när klockan ringde.
Kan ju dock bero på mina alldeles för få timmars sömn, 3,5 timma kommer man inte långt på.

Irritationen på mig själv igår klockan 12 på natten var inte rolig ska ni veta. Men det är så det går när man sover på dagen!

Så ja, med alldeles för få timmars sömn ska jag snart knalla iväg till jobbet och jobba till klockan 17,

igår satt jag här och skröt om att jag bara hade korta dagar, men oj så fel jag hade.
Så fort jag kom till jobbet plingade det till i telefon. Och vem om inte lilla jag hade glömt att ta bort tillgänglighet för resten av timmarna på arbetsveckan?

Det var inte något störande.

Men men, så är det med det!

Bara att jobba och se glad ut! Är ju dock glad att jag överhuvud taget har ett jobb. Så ett litet leende ska jag nog kunna pressa fram.


Ikväll ska jag på afrodance. Det känns sådär. Efter gårdagens zumba pass som inte alls gick bra eftersom jag var totalt slut så tänkte jag ge mig på ett nytt försök. Vet i tusan om jag kommer vara piggare och orka prestera bättre idag dock..


Nu sitter jag och stirrar i allmernackan och riktigt längtar och trånar till Torsdag och Fredag då jag jobbar eftermiddag. Fan så skönt det ska bli att sova längre än till 5 på morron..


Nej, om man skulle göra sig redo kanske? Måste åka om redan 20 minuter.

Hoppas jag jobbar med någon super trevlig människa idag, som typ Mikaela. Tror faktiskt jag gör det.
Då blir jag glad igen!


Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards