Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Watch out!

Av Linn - 2 april 2012 20:17

Här kommer jag, den galna idioten... Typ iaf!


Tror fan jag håller på och bli sjuk eller något. Mår verkligen piss dåligt.
Har ont i huvudet, halsen och näsan är täppt och känner mig allmänt frusen och hängig.

Ja. vi får väl se hur detta slutar!

Det ska dock inte sluta med feber, det orkar jag fan inte!

Mensen är försenad också. Ni vet hur man blir när den alltid kommer samma dag och nästan samma klockslag med. Men sen nu så NEJ, den strejkar! Och så går man och tänker på det där och då blir den väl ändå mer sen!
Och nu finns det säkert någon som tänker tanken "Du kanske är gravid"

Men HA, så fel ni har!

För det är jag 110 procent säker på att jag inte är så försök inte ens!


Ja, mycket är det på en gång här känner jag.

Men det reder sig nog tillslut!

Jag tror jag skiter i att se big brother ikväll och ser det när jag vaknar i morgon istället.

Behöver verkligen få sova!
Sova är den bästa medecinen vet jag!


 Men jag har faktiskt avbokat morgondagens träning.
Kände att dagens zumba var tillräckligt och lite till. Nu har jag knappt någon ork kvar!

Så i morogn ska jag vara hemma och kurera mig på förmiddagen så jag orkar jobba på kvällen sen.

Bara hoppas jag mår bättre idag.


Ursäkta allt gnäll. Har en sån dag idag.

Och man kan fan inte alltid vara på bra humör.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards