Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

bok & program osv

Av Linn - 5 februari 2008 14:55

Evighet

Ujujuj det känns som det var år och dar sen jag skrev sist men saken är den att jag skrev senast i måndags.





 Känn pulsen slå

Men jag är för upptagen med min älskade bok som jag äntligen fick igår. Berny Pålssons bok "känn pulsen slå" Henns böcker berör en verkligen. Hennes bok får mig att gråta vid vissa tillfällen som kappitlet "till minne av Caspian" Det avsnittet är det jag gråtit och lidit med henne mest i än så länge. Det kommer säkert värre saker.




 

Den nakna sanningen

Jag har även fått hem min andra bok jag beställde Linda Rosing "Den nakna sanningen" Tror faktiskt att den är ganska bra , jag har aldrig gillat Linda men det är ju mkt saker hon har gått igenom faktiskt. Så den boken ska bli intressant att läsa.



 

 Telefon

Om någon av någon anledning så kan ni få reda på att jag pratade med Jens i 6 timmar igår. Och jag vet inte när jag skratta åt en sån sak som "Jag vill ha en Mosse med moset brevid" förut. Men kul tyckte jag att det var så jag skratta och var glad



 

Andra avenyn & city akuten

ujujuj bra program det dära , höll på att få panik när jag såg att rocksanna ramla igår , :O Jag tror hon fick missfall och får hon det så dör jag i mina tårar , det skulle va mega sorgligt faktiskt.

Och city akuten va jävligt bra igår :O Jag förstår inte vad alla håller på med , Alkoholist IGEN !! VA?VA?VA? sköt dig kvinna !!

Jag vill kunna fortsätta titta på dom programen utan att behöva dö i en hjärt attak :O



Sämlle dagen

Och ja jag har inte en aning om hur denna bakelse stavar sitt namn , eller vad man ska kalla det men jag vet att dom är väldigt goda. Och det allra bästa är att idag ska jag få sämlla men vart lite besviken att man inte fick någon i skolan. Det är ju faktiskt sämlledagen klart dom ska servera dom i skolan då eller ?



Melodifestivalen.

21.30 på Fredag ska det vara nöjesnytt bla bla bla melodifestivalen menar dom att melodifestivalen är på fredag eller menar dom att det bara är en liten "för fest" haha ^^ Ganska viktigt för mig att få veta det faktiskt. Jag längtar iaf tills melodifestivalen börjar för jag gillar det *Stolt* (programet är på 2:an ifall att någon vill se det men itne visste det) :)



 

Nej nu ska jag lägga mig på soffan med min sämlla och min bok och njuta ett tag sen ska jag troligen leka med sofia om jag har piggnat till men det har jag säkert gjort. Brukar göra det efter lite bok =)  

 
 
Ingen bild

Ellen

5 februari 2008 17:25

Härligt att höra att du är glad och skrattar. Så är livet-precis så. Vi lider och gråter och sörjer
och
nästa dag så skrattar vi gott
och kan vi skratta och gråta
då lever vi
Det stavas semla men det är inte så noga
Eller hur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards