Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

det underbara badet.

Av Linn - 25 februari 2008 17:20

Jag har nyss komigt upp från badet väldigt nyss har inte ens tagit på mig kläder eller torkat mig ännu , men jag har hört att man ska skriva när tankarna är färska , det blir tydligen bäst så.


låg i badkaret hade jätte varmt vatten på och lite skum och sen hade jag släkt lampan och hade tända ljus och lyssnade på Lars Winnerbäck , hur romantiskt som helst. Man ska göra det romantiskt för sig själv ibland tycker jag.


Om du lämnar mig nu med Lars Winnerbäck & Miss Li kom iaf fram på listan , den låten har jag inte lyssnat på sen den 3/1 jag minns så väl pappa skulle hämta mig i örebro och det var dagen före min födelsedag och allt , och sen lyssnade vi på min mp3 i bilen eftersom det inte är så bra täckning mitt i skogen , och då kom den låten och jag minns att pappa började stört gråta sen dess har jag inte lyssnat på den låten en ändaste gång.



Men nu dök den upp igen och jag kunde ju omöjligt byta eftersom mina händer var blöta och då skulle troligen min mobil gå sönder så det vågade jag inte så jag fick ju ligga där och lyssnade på den underbart fina låten , och tro det eller ej men jag klarade det , inte en ända tår kom fram ur mina ögon ! det var nära men jag klarade det =)

Fast jag kommer nog inte vilja höra den på ett bra tag nu framöver om det inte är så att jag måste lyssna på den av ett liknande skäl men annars hoppar jag gärna över det.


fast ientligen tror jag man ska utmana det som känns i hjärtat ibland , övervinna smärtan om ni förstår hur jag menar ?  Och jag vet att jag är tillräkligt stark för det så ientligen kanske jag borde sitta och rå lyssna på den och bara tänka eller nått liknande ! Men det känns samtidigt elakt men jag vet inte ens själv om jag ientligen vill lyssna på låten om jag klarar av det, men ientligen vad är det jag är rädd för ? Är det att jag ska börja gråta ? det är väl bara bra iså fall för jag måste ju få ut alla mina känslor någon gång.


jag trodde faktiskt att jag hade fått ut alla mina känslor och kunde börja tänka på något nytt för en gångs skull , men då kommer det nya problem nya hinder osv. Så det vart ju inte en så lyckad lördagkväll. Men men det går över med tiden.


"tiden läker alla sår," jag tror faktiskt att det ligger någonting i dom orden faktiskt , det handlar bara om mod och ork och försöka bearbeta det som hänt och skrika , skratta , gråta , prata , sjunga eller vad man nu vill göra för att få ut alla sina tankar och känslor , men vist det kommer säkert alltid finnas ett spår av det som nu har hänt men det kommer förhoppningsvis inte vara lika stort. Hur skulle det gå ? Bara man ger sig tiden och tillåter sig själv att ta den tid man själv behöver och vågar släppa taget om tankarna så tror jag att det går att komma över precis vad som helst. Men det är ju bara vad jag tror =)


Nej nu ska jag klä på mig för Bridit jones dagbok väntar på mig i rummet. =)

 
 
Ingen bild

solna

25 februari 2008 17:38

Men snälla, vad har hänt nu?
Inte kan det väl blil värre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards