Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

vinn över bakterierna !!!!

Av Linn - 25 februari 2008 22:06

nu ska jag börja med att svara på en komentar jag fick förut på "det underbara badet" Nej då ingenting är värre jag bara skrev lite om hur det var förut och att jag tänker på det ibland och då kan man bli lite nere , men det är inget nytt som har hänt, får hoppas att inget nytt kommer med. =)



Nu har jag gjort allt jag skulle göra idag, och jag är trött som fan och har väldigt ont i örat men jag ska vinna över denna akterie för jag är trött på att vara förkyld , så nu har jag fullt med näsdroppar både i näsa och öra , (svider och har sig men det är sånt man får ta) knarka halstabbleter , dricka massa te och äta glass och sova så mkt som möjligt.

 NU JÄVLAR SKA JAG VINNA !!!

detta käns verkligen som en kamp haha :D


Ska vara hemma från skolan i morron så jag kan vila upp mig och förhoppninhsvis bli frisk ,



på lördag blire IKEA och sen blire melodifestivalen och sen ska jag och sofia hyra film till lördag med , så vi har nått att göra hela dagen , sen  blire säkert lite buzz med =)  Linn & Sofia dag/kväll kommer det att bli jätte myspys.



För alla er som har ett playstation 2 köp buzz för alla er som inte har det köp det , det är ett jätte kul fråge spel , och det kan hela familjen spela , jag vet inte hur mkt buzz jag spelat denna vecka , =) Fast jag är ganska dålig men det är en annan sak för det är väldigt kul iaf.


Men nu ska jag sluta blogga om alla ointresanta saker , och gå och lägga mig och läsa lite bok och sedan sova , God natt alla =)


ps , om jag inte skrivigt det i ett tidigare inlägg så skriver jag det nu jag har färgat håret blont igen eller lite gul blond men ändå = ) Så alla som är intresserade av att veta det får veta det . hehe ^^ Ds.

 
 
Ingen bild

Popstar

26 februari 2008 12:58

Jag kan med kämpa för dig. Du är ju söt.
GE MIG HELG!!

Om du läser det innan tänkte jag försöka hinna träffa dig lite efter skolan.
Om frun har lust.

Jag vet vad vi har sagt om dom där som saknar alla hela tiden, så kan jag inte rå för att jag saknar dig lite. Men bara jätte lite. Typ inte så det märks :O

Pussas galet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards