Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linn - 1 mars 2009 20:37

På Lördag är det inte en vanlig Lördag då jag och Sofia sitter hemma och glor på varandras mobiler. Nej för på Lördag ska vi ta oss en tripp till ullared och handla kläder, och kanske lite tyg? :D

Det ska bli en trevlig resa med picknick i bussen !

Det ska bränna i fötterna innan vi sätter oss i bussen på väg hem igen.


Det var allt för mig. Hejs,

Av Linn - 1 mars 2009 17:55

Detta är nästan pinsamt att säga men igår på melodifestivalen så sjöng Darin en låt som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu, men han sjöng den faktiskt riktigt bra. :O


Jag och sofia tittade på filmen daghemmet igår, och den var faktiskt bra. Så ni som gillar lite skräck filmer ska se den ! = D



Nej nu ska jag sluta skriva och börja plugga jag har ju prov på Tisdag. Inte så roligt men det är väl nästan ett måste skulle jag tro. hehe. Vill verkligen inte få ig på det provet så jag måste lyckas ! =D

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards