Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linn - 25 mars 2009 15:14

Idag fick jag hem mitt papper på hur mycket pengar jag ska få idag, och jag vart faktiskt förvånad :O Jag jobba ju knappt nått förra månaden :P Men men det är bara att tacka och ta emot dem =D hehe.

En sak som är lite konstigt är det att jag inte har fått in pengarna på kortet, det vart en besvikelse när jag såg det :O

Men men dem kommer väl in får vi hoppas.

I morgon ska jag, sofia, pappa och Max gå och titta på kenny starfighter det ska bli riktigt skojsigt. Så vi får hålla tummarna på att det är en bra film, annars kommer jag att bli besviken kan jag lova för jag längtar faktiskt tills i morogn! =D


Fick även reda på att i morgon så var bilden iställd och då kan ju min skola glömma att jag kommer att gå dit för bara 1 timma :O  Fan heller!! det kan dom glömma ! Så jag ska stanna hemma i morgon och sova ! =D


På Fredag ska vi tydligen till badhuset på idrotten och det är en sak till dom kan glömma att jag tänker vara med på :O

Never, att jag kommer springa omkring i badhuset.. Det kan dom å glömma. Men på Fredag ska jag iaf gå till skolan för jag tänker ju inte missa dem andra lektionerna på grund av det lixom! =D För jag är faktiskt duktig ientligen..


En sak till som jag har glömt att berätta och det är att i Onsdags födde mitt lilla Marsvin Carrie en till liten bebis ! Jätte liten och söt är den vill jag lova! =D Dunder bebisen ! =D


Nästa helg kommer även min syster och Linus hem och förhoppningsvis även Mathias men det var tydligen inte säkert om jag förstod saker och ting helt rätt. =D Men det ska i vilket fall bli riktigt roligt, den lilla sötisen kommer inte undan från mig och min kamera kan jag lova ! =D hehe.


Nej nu ska jag sluta skriva och gå ner och ringa mamma och ta någonting att äta för min mage skriker hör jag ! Fjantig mage jag har sådär :P

Ha det bra =D Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards