Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Linn - 17 mars 2009 13:19

Ps. Jag hade Svenska prov idag med, jag tror att det gick bra faktiskt. Det var 5 frågor allt som allt, och jag svarade på 4 av dom och jag vet att jag svarade rätt på dom, så jag borde ju få G iaf. 5:te frågan svarade jag på, men jag svarde helt fel såg jag sen när jag tittade igenom mina papper. Men det borde ju vara ett g iaf tycker jag allt.

Men jag vill helst ha vg i den kursen! Så jag ska KÄMPA ! =D


Hejs

Av Linn - 17 mars 2009 13:13

Idag har dagen gått väldigt fort än så länge, Jag, Linda och Alex har haft mycket roligt idag. Men på sista lektionen behövde jag inte stanna kvar, hon har som vanligt inga uppgifter att ge till mig, Blir lite iriterad på det där, men visst jag kan inte säga att jag hellre skulle vara i skolan än att få gå hem tidigare. :P


I morgon gäller det, då ska jag tatuera mig! Spännande. =D

Plus att det är en lång dag i morgon 8-15 inte alls kul faktiskt, jag vill bara vara hemma och sova. Ikväll ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt, hur trevliga personer det ens finns att prata med på msn. :P hehe.


Nej nu ska jag gå ner och kolla om man kan hitta nått att äta, jag är hungrig har ju inte ätit sen frukost och det är faktiskt ett tag sen, så jag har rätt att vara hungrig tycker jag! =P  hehe..


Ha en bra dag alla. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards