Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linn - 11 mars 2009 07:27

Idag är det Onsdag så jag ska åka hem till min lilla pappa igen. =)

Men först är det skola, jag vet inte riktigt varför jag ska gå dit jag orkar ju verkligen inte, men men det är väl bäst att göra som man blir tillsagd.. :P

Sen ikväll ska jag iväg och jobba, fast idag en timma tidigare än alla andra dagar, vi får väl hoppas att det med går bra. Och att det blir lungnare idag än vad de var förra veckan.


Denna vecka får vi la se vad jag ska göra än så länge ser det rätt så tråkigt ut, att jag ska få roa mig med att plugga och gå i skolan, men vem vet? Sofia kanske vill leka med mig någon dag så jag kan få komma undan från mina svenska papper som jag måste plugga in. (inte för jag har börjat plugga ännu, men jag måste la göra det idag)


Nej nu måste jag sluta skriva och göra mig helt klar, jag ska ju möta Patte om en kvart. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards