Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linn - 20 mars 2009 19:16

Nu är jag blond igen, och jag känner mig faktiskt finare igen..

Finare än innan iaf.

Så nu har jag gjort iordning mitt hår och jag är faktiskt ganska nöjd med resuktatet =D


Nu ska jag snart gå ner och möta lille Sofia =D

Hejs,

Av Linn - 20 mars 2009 17:03

Just nu sitter jag i mitt rum med färg i håret, det är dags för mig att bli blond igen känner jag! Har inte längtat så mycket tills att det ska bli klart någon gång innan.

Hoppas att det blir blont denna gången med och inte typ gult eller orange då dör jag nog! :P


färgen kommer hinna ta död på mig innan klockan är halv 6, det svider och kliar något enormt. Men det ska nog bli bra ändå får vi la hoppas.


Hejs.

Av Linn - 20 mars 2009 10:17

Jag har varit så himla lycklig dem senaste dagarna eftersom våren ätnligen har kommigt hit.. Som jag har längtat. Men det är tydligen inte meningen att man ska vara glad över det, för lika snabbt som den kom ska den tydligen försvinna, på måndag ska det börja snöa igen.

Nu är jag faktiskt ledsen på riktigt, jag vill inte ha mer snö.

Jag vill ha VÅR och SOMMAR !!! =D

Men det bryr sig vädret inte så mycket om det märks klart och tydligt.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen det behövs känner jag. Jag är lite ursch nu, men snart är jag inte det längre!

Nej vad töntig jag är men men sånt är livet precis som vädret, det kommer alltid med negativa överaskningar. 


Ha en bra dag. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards