Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Linn - 8 mars 2009 18:51

Idag har jag varit hemma hos Sofia och lekt, vi var och handlade och hyrde film, sen ränsade vi hennes garderob och nu när jag kom hem hade jag hela väskan full med kläder. =D Sen kollade vi på filmen vi hade hyrt. Den var faktiskt riktigt bra. =D


Ikväll har jag lovat min bror att titta på något program med honom, nått nytt som börjar ikväll. Sen ska jag och mamma titta på någon film som gick ikväll. Myspys. =D


Nej nu ska jag plocka in alla mina kläder i lådorna, kanske ränsa lite med när jag ändå håller på? Hejs.

Av Linn - 8 mars 2009 10:40

Igår var jag och Sofia som sagt i ullared och handlade lite, Det var faktiskt en mycket rolig resa.

Hittade dock inte så mycket kläder men jag fick min vår jacka och lite andra kläder med iaf, vilket var trevligt.


Nu sitter jag i köket och ska väl snart äta frukost tror jag, sen ska jag göra mig iordning för att gå hem till mamma, min bror är ju trottsallt frisk nu så nu kan jag gå hem dit igen. Tur det..


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards