Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Linn - 31 mars 2009 21:57

Jag kollade nyss på andra avenyn, fy vad sorgligt det var idag!!

Jag grät.

Jag är typ överkännslig idag tror jag! Jag grät i ett avsnitt i sex and the city som faktiskt inte ens är sorgligt, jag grät till andra avenyn. Jag är nog lite överkänslig.

På fredag kommer Josefine, Mathias och lille Linus hem... Längtar !!

Kramar och pussar kommer det bli mängder av denna helg, både på min kära syster och på söta underbara Linus. =)


Nej jag kanske borde sova nu, så man kommer upp i morgon. I morgon ska jag även jobba. KUL!! Inte alls lust med det ärligt talat.

hejs. 

Av Linn - 31 mars 2009 18:29

Idag var jag bara tvungen att ställa mig på vågen för at se om det hade hänt något roligt. Ni vet att man kan nästan bli beroende av vågen, man bara måste ställa sig på den varje morgon och se om det har hänt någonting eller om man står kvar på samma ställe eller om man till och med tråkigt nog har gått upp i vikt sen sist.

Men idag då när jag stalde mig på den så visade den -2,3 kg, jag vart överlycklig, ÄNTLIGEN är jag på väg åt rätt håll säger jag bara !! =D


I skolan hände det inget speciellt roligt, på morgonen satt jag och spelade kort med Patte, och sen på lunchen gick jag och Alex och köpte oss goda sallader på B-hallen, älskar dem! Sen hade vi en till lektion och sen slutade vi. Men jag gick inte hem jag satte mig i Pattes klassrum och försökte vara social med henne med hon jobbade och var en duktig flicka, det är ju bra att det finns en speciell sak i det klassrumet som man kan spana in ;) haha.

Så jag satt inte och rullade tummarna jag inte, jag stirrade så mina ögon nästan ramlade ut! Det kan vara trevligt det med ibland.


Ikväll är det en vanlig kväll, Sofia jobbar och står i och jag sitter hemma och oroar mig för henne! Hon får inte flytta i från mig, då går jag under!! Nej vars man ska väl inte överdriva, fast jag är osäker på om jag verkligen överdrev nu. Just nu känns det faktiskt som jag skulle gå under om hon flytta, men vi får ta en dag i taget.


Ikväll är det andra avenyn det är väl det ända jag har inplanerat, att titta på det. Jag funderar på om jag ska ta och duscha för jag fryser sjukt mycket, men jag vet inte om jag orkar det! :P Men det får nog bli så ändå, idag blir det även att smörja in mig, jag ser själv att mitt ansikte snart kommer falla ihop så torrt som det är! Nästan snuskigt torrt.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards