Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Linn - 12 mars 2009 19:35

Idag har det inte hänt mycket inte, jag har varit och handlat och hyrt film. Och det är väl i stort sätt allt jag gjort. hehe. varit i skolan med såklart.

Däremot i morgon ska jag inte gå till skolan, jag måste vara hemma och plugga inför vårat prov på tisdag. Måste verkligen klara det, och det vore ju inte lite trevligt om jag kunde få vg på det iaf.


Så i morgon ska jag gå upp skapligt och plugga, och sen ska jag gå ner och möta Sofia och följa med henne på hennes möte. Pinsamt men jag är snällis. =)


I morgon ska vi även grilla, det börjar bli vår påriktigt nu! =D (fast det fortfarande är snö ute :/ ) Men det kan vara trevligt ändå..


Nej nu ska jag sluta skriva och gå upp och titta på någon film jag hittar någon vettig annars får jag la plugga eller nått. Inte för jag har lust men man måste ju börja någon gång :P

Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards