Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Linn - 13 mars 2009 23:36

Om det är så som folk säger att ett gott skratt förlänger livet, i så fall har jag förlängt mitt livv 100 ggr idag skulle jag tro.

Sofia kom hit ikväll och vi har suttit och spelat banka bäver och det har varit mycket skratt. Det var nära att det var coca cola över hela köket för jag skrattade så mycket.
Det har varit en mycket rolig kväll.

Både serigös och väldigt väldigt oserigös, sånt gillar jag!

I morgon så ska jag och sofia mysa till melodifestivalen, och sen ska vi nog kika på någon skräck film eller nått, hon ska iaf sova här. Det ska bli myspys skoj =D


Nej nu ska jag nörda lite mer på lunar, sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag tror nästan att jag kan behöva det idag, så mycket som jag har skrattat.


Ps. jag har även varit så pass duktig så jag har pluggat lite idag med på mitt svenska prov som jag ska ha på Tisdag, och jag kan faktiskt det mesta riktigt bra. Så jag är stolt över mig själv faktiskt. =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards