Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Linn - 23 mars 2009 22:08

Idag fick jag reda på att jag kanske ska börja arbeta på folkbladet och bli en sån där jobbig person som sitter och ringer hem till folk och säljer tidnignar :D Me  det är iaf någonting :D

Aldrig fel ! Lite pengar iaf.

jag ska dit på Måndag så får vi väl se vad dom tycker om mig :D

Hejs

Av Linn - 23 mars 2009 11:32

Äntligen så mår jag bättre, känns som om jag har varit sjuk jätte länge men det har jag faktiskt inte. Bara i ett dygn typ.

Men nu så känner jag mig mycket bättre.

SKÖNT !!

Har aldrig längtat så mycket tills att det ska gå över som nu. Och nu är det över troligen iaf.

Jag har testat att äta lite nyss, och vi får hålla tummarna för att det får stanna kvar i min mage med.


I morgon ska jag iväg och jobba lite med, men det blir nog väldigt många timmar, från typ kvart över 4 till typ 9 halv tio. Det blir inte helt fel det heller. 

På Torsdag ska jag, sofia, pappa och max gå på kenny starfighter filmen på bio. Myspys.

Och i helgen ska mamma iväg så jag och sofia ska vara ensamma här hemma, laga mat och så, trevligt värre.


Nej nu ska jag kolla om det finns någon bra film jag kan titta på idag så jag har någonting att göra under dagen. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards