Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linn - 19 mars 2009 18:54

Hej hej, igår var jag och tatuerade mig, och tro det eller ej men det gick bra!

Det gjorde visserligen väldigt ont men det var värt det! Är riktigt nöjd faktiskt. =D


Idag har jag inte gjort något speciellt, jag var mina 3 timmar i skolan, sen gick jag hem och väckte sofia =)

Så jag har lekt med henne idag såklart.


I morgon är det Fredag, skönt! Det var på tiden faktiskt. =) Jag älskar helger.

I morgon ska jag hjälpa mamma att städa och handla eftersom hon inte mår så värst bra idag. Annars ska jag inte göra så mycket gå till skolan och göra min intervju och sen ska jag nog passa på att plugga lite med, så jag har mindre att göra sen. =) Jag är smart jag!!


Nej nu ska jag sluta skriva jag har inte mycket mer än så att komma med idagens. Ha det bra alla coola och alla icke coola med såklart. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards