Alla inlägg den 9 mars 2009

...

Av Linn - 9 mars 2009 22:01

Jag kollade nyss på cityaktuten, och det var riktigt sorgligt idag..

Urschameja.

Jag har även varit duktigt och varit iväg och jobbat, jag kommer troligen inte att få arbeta dä i sommar eftersom de redan hade ganska många vikarier och eftersom dem kan teckenspråk är det klart att de har större chans än mig.

Men men jag ger inte upp! Nått jobb ska jag la kunna få?

Jag är faktiskt snäll trottsallt.


I morgon börjar relationsdagarna i skolan, och det som vi ska göra i morgon är att se på filmen Patrik 1,5 ,fika, göra tårta och svara på en massa frågor om relationer. Det kan bli kul =D

Skönt att det inte är vanlig skola iaf, det hade jag inte orkat =D


Nej nu ska jag gå och göra mig iordning inför natten, Ha det så bra alla. Hejs.  



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards