Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linn - 1 april 2009 09:34

Jag och Linda är lite fjantiga idag MED !!! Linda skulle till Bodil idag men hon försökte slippa det, så vi satt i caffan och spanade in några som vanligt.. Då kommer Bodil, jag tyckte att Linda skulle gömma sig under bordet men det tyckte inte hon var en bra ide. haha.


Vi blir så himla fjolliga när vi ser de här två personerna, sitter och skrattar åt ingenting.

Nattis- så här var ni inte i förgår.

Jag- Men hallå i förgår var det ju Söndag.

Haha, jag är ganska trög!! =D

Det skrattade jag och Linda åt typ tills vi kom in hit (hos Bodil) För här måste man konsentrera sig, och jag kan bara säga en sak. DET ÄR INTE LÄTT!!!


Nej nu ska jag väl läsa lite bloggar, och vänta på att Linda slutar här. Sen ska vi till Caffan =D Men då är det nog försent, men det gör ingenting för vi är glada ändå !! =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards