Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linn - 11 april 2009 00:20

HAHAH... ursäkta mitt förra inlägg där jag skrev att jag hade haft 0 besökare under dagen. Jag har ju inte så mycket att tänka med, så jag reagerade ju dock inte på att klockan var efter 12. Haha.

Så nej jag ska inte klaga på er som läser min blogg, ni är för gulliga ni. =D hehe.

Bara jag som inte har huvudet med mig alltid! =D


Ha en bra kväll / natt. Hejs.

Av Linn - 11 april 2009 00:06

Haha, jag var bara tvungen att kolla hur många som hade läst min blogg idag, och det var många kan jag lova er!! Hela 0 personer. hahaha. Jag är typ mobbad med min lilla blogg. Men jag ger inte upp hoppet, jag tänker inte sluta blogga för det. Jag nöjer mig med dem få läsare jag har ibland iaf. Sofia, mamma, Josefine och hela släkten i övrigt. =D Haha.  


Påskbordet vart verkligen jätte gott som vanligt. Men varför ska man alltid äta för mycket? :O Jag hatar att äta för mycket. Ursch, man blir så där mätt så det känns som om hela magen ska sprängas. Men men. Jag överlevde. Det vart en massa mat över med, så man vet ju vad vi kommer att äta i morgon med, påskbord med andra ord! Men det är gott så man får njuta så länge man har det kvar. Sen blir det såklart andra och NYTTIGA tider. Efter påsken kan det verkligen behövas när man har gottat i sig massa god och onyttig mat, efterätter och godis. Ujujuj. Nu blire snart hårdträning vill jag lova!  

Efter vi hade ätit spelade jag och Sofia kort en stund och sen tittade vi på singing bee med pappa och Göran, det var kändisar med i programet, riktigt roligt faktiskt.

I morgon är det Robinsson det får ni inte missa :O  BÄSTA !

På tal om det så drömde jag en mardröm om han med rött hår som är med i det programet :O  Jätte läskigt jag drömde att han hängde en massa oskyldiga människor och grejer! Man är nästan desperat när man till och med drömmer mardrömar om det som man ser på tv va? :O Haha.


Åhh jag och Sofia tittade även på "hjälp jag är med i en japansk tv-show" (som min pappa spelade in åt oss, när vi spelade kort igår) Och vad var det för en liten tönt som var med? Han som började gråta! Stackarn! Haha.

Han började blöda lite på näsan och hakan, och så tyckte alla synd om honom. Och sen säger han "Jag var ju livrädd, och så måste man ut och tävla igen" eller nått i den stilen. Jätte roligt var det. Jag och Sofia höll på att kissa på oss av skratt, Nästan iaf. haha.


Just nu sitter jag i mitt rum och är helt slut, både för den långa dagen och för att jag skrev så mycket med. Ska lägga mig och titta lite på sex and the city innan jag somnar, och det lär inte dröja länge idag kan jag lova er. Skönt jag älskar att somna snabbt! 

I morgon ska jag ut och köra bil med, får väl se hur det går men jag hoppas på det bästa såklart. =D

HÅLL ER INNE ALLA SOM ÄR I FINSPÅNG!!! Inte mitt fel om någon dör!!! :O


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards