Alla inlägg den 14 april 2009

Av Linn - 14 april 2009 21:16

Som sagt så försov jag mig i morse vilket gjorde att jag inte han träna på morgonen vilket var riktigt synd. Men jag kom i tid till skolan i vilket fall, jätte jobbigt att börja igen, men det dög..

Sen åkte jag hem till Sofia som stod och lagade mat till oss, det var det godaste jag ätit på länge :O NYTTIG och GOTT går det verkligen? :O Ja tydligen så gick det för det var riktigt mummsigt.

Sen var det meningen att vi skulle ut och tränings gå, men vi var väldigt trötta och hade lite ont om tid och sådär så de blev inget av med det, men vi fick oss ju en promenad ner till jobbet i vilket fall.

Sen hade sofia lagat ännu mer mat till oss, (vilket behövdes) som vi skulle äta på jobbet. Måste säga att den var mindre god faktiskt, men jag tror att den är godare om man äter den direkt istället för att värma den. Jag smakade lite hemma hos sofia när det var precis klar och då var det en mycket godare smak. Jag får nog testa att göra den hemma någon gång.


Jaja på jobbet gick det väl sådär, jag sålde bara 3 men tre är ju typ det man måste sälja för att det ska vara någon ide för inkomsten. Så jag är ganska nöjd ändå. Hade varit värre om jag bara sålt 1 som det såg ut som jag skulle göra, men det ändrade sig där på slutet som tur var.


Nu sitter jag och väntar på att andra avenyn ska sluta så att jag kan titta på det. (min pappa är snäll och spelar in när jag är duktig och jobbar) hehe. Så snart får jag lägga mig på soffan och njuta av bra program.

Vi får väl se hur jag ska göra i morgon, om jag ska gå upp klockan 6 och träna? Eller om jag ska skita i att träna helt och hållet i morgon. Men då tror jag nästan att det är bäst jag tränar, för torsdag blire inget det vet jag. Men fredag och lördag blir garanterat! =D

Jaja, jag får la försöka komma upp i morgon klockan 6, tragiskit men sant att man måste gå upp så tidigt för att hinna med allt. Men men jag ler och ser glad ut när jag sitter där på min cykel och mjölksyran i benen kväver mig. Eller nej nu ljög jag! Jag ser definetivt inte glad ut, jag ser förjävligut. Men det får man göra när man tränar faktiskt!! =D


Nej det är väl bäst att jag springer och ringer till min kära moder innan andra avenyn börjar. :O Hejs.

Av Linn - 14 april 2009 06:41

Fan jag försov mig :O Jag som hade tänkt träna och vara så duktigt, hade ju tagit fram alla kläder och allting, men ändå ska jag försova mig.

Men men, jag får träna desto hårdare sen med Sofia. =D

Nu måste jag skynda på lite känner jag, så jag hinner göra iordning mig och min frukost!


Ha en bra dag alla som börjar jobba och gå i skolan idag, jag tycker allt bra synd om oss som får börja bråka med de tidiga mornarna igen. Blä för tidigt! =P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards