Alla inlägg den 24 april 2009

Av Linn - 24 april 2009 21:35

Ursch vad hämskt, jag måste typ gå upp vid halv sju i morgon på en Lördag :O För vi måste åka här i från vid 20 över 8.. Fan vad jobbigt.

Jaja, jag ska upp i vilket fall, hoppas att jag vaknar bara ! Troligtvis gör jag inte det. haha.

Jovars klart jag gör.

Hejs.

Av Linn - 24 april 2009 19:11

Ja ni, idag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Jag gick till skolan hemifrån Sofia. Sen var jag i skolan och jag har pratat med Lotta som är min chef eller vad man ska säga. Vet inte riktigt hur det gick men jag hoppas att hon förstod vad jag menade.

Denna helg skulle jag ientligen ha spenderat hemma hos sofia med min lilla vovsing men Sofias mamma kom hem idag, och dem har inte träffat varandra på ett bra tag så jag lämnar dom ensamma =D

Så ikväll ska jag vara hemma och bara titta på tv, det blir att gå och lägga sig tidigt idag med, eftersom man måste upp jätte tidigt i morgon. Antar att  vi ska åka runt 9 halv 10 eller något i den stilen, jippie. haha.

I morgon ska vi åka iväg till Stockholm och titta när Linus döps. =D Trevligt..

Så i morgon ska man äntligen få träffa Linus och Hampus med :) Trevligt. Hampus har vi inte ens hunnit se ännu så det ska bli mycket roligt detta.



Jaja, Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards