Alla inlägg den 19 april 2009

Av Linn - 19 april 2009 19:31

ÄNTLIGEN!!

Jag har kommigt på det!!

Jag har kommigt på vad jag och Linda kan göra för projektarbete!!

ÄNTLIGEN !!!

Vi har varit så himla nervösa för vad vi ska göra, och nu har jag det.

Ett problem bara, vi är bara 2 personer, och man måste vara 3 personer. Men jag och Linda ska protestera i morgon. Vi ska vara 2... Detta kan man inte göra om man är många fler än 2 personer. Kanske om Alex var med oss med, men han ska ju göra en annan sak. Och ingen annan i klassen kommer att vara intreserad av våran sak! Men men nu har vi det.

Bara hoppas att Linda tycker att det är en bra ide. Jag vet inte riktigt vad hon tycker, jag ringde henne förut och var lycklig över att jag kom på något, men jag vet inte. Hon lät inte sådär jätte lycklig direkt men det är bara hoppas att hon är mer på i morgon när hon får se hur jag har tänkt hur lixom.. =D


Nej nu ska jag titta på tv. hejs.

Av Linn - 19 april 2009 15:14

Nu är jag hemma igen. Helgen har varit trevlig, vi har lagat mat och haft en helg fylld av klagomål och skratt. Det har varit riktigt mysigt faktiskt.

Det vart ingen stockholms resa idag, men däremot blev det en resa till perfect där jag köpte mig en jätte god kycklingsallad. MUMMS säger jag bara!

På Onsdag ska jag till Norrköping med mamma, ska köpa kläder och dop presenter. Och vi ska testa en sallad på ett jätte bra ställe där man får mycket sallad och god sallad, det gillas.

Nu börjar mitt program igen så det är la bäst att jag återgår till tv:n.

Hoppas att alla har haft en bra helg.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards