Alla inlägg den 20 april 2009

Av Linn - 20 april 2009 21:46

Jag har som sagt jobbat idag, och det gick ganska bra, jag sålde 5 stycken idag iaf. Jag är lite stolt faktiskt.

Jaja, ska iväg på sommarjobbs intervju i morgon klockan 3 håll tummarna för mig och att det kommer att gå bra. =D Sen efter det ska jag iväg och jobba igen, hoppas att det med kommer att gå bra.

Annars händer det väl inte så mycket mer i morgon,

På Onsdag har jag studiedag och jag är överlycklig, det behöver faktiskt jag! Så då ska jag och mamma in till Norrköping och köpa kläder och doppresenter eftersom lille Linus döps på Lördag! Skojsigt!!

Ja vi får väl se vad som händer mer i helgen, om jag ska leka något med Sofia, jag ska i vilket fall till Sthlm och titta när Linus döps på Lördag, mer vet jag inte ännu.


Nej nu börar city aktuten. Hejs

Av Linn - 20 april 2009 15:07

Jag och mamma åkte till Viberga idag när jag hade håla, vi kollade på en mixer och den var faktiskt riktigt billig 300 kr.. =D Den ska jag köpa antingen i morgon eller på Onsdag när vi kommer hem från Norrköping.

Sen köpte vi jordgubbar, så nu har jag gjort en jätte god smoothie på färska jordgubbar.. jätte mummsig är den =D

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Hejs.

Av Linn - 20 april 2009 09:25

Idag provade jag ett par jeans, jag kan ha dem. Jag är lycklig! =D

Jaja, nu är det Måndag, så jag ska snart gå ut och möta upp Patte och sen knalla iväg till skolan med henne och möta upp Linda på vägen.

Skvaller antar jag att jag kommer att få höra, och skit snack lär det blir. 

Det kan vara trevligt det med!

Får väl se vad Linda tycker om mitt arbete idag, jag ska visa upp det så får vi se. Hoppas att hon gillar det så vi kan arbeta vidare med det! =D


Jaja, annars händer det inte så mycket mer idag, skolan och sen ska jag iväg till folkbladet och jobba. Känner inte att jag är överlycklig för det men jag deppar heller inte sönder. Idag ska det gå bättre än förra veckan, då sög jag!! :O Nu jävlar ska jag sälja många, jag vill ha en hyffsat bra lön!!


Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards