Alla inlägg den 21 april 2009

Av Linn - 21 april 2009 17:12

Jag blir så himla iriterad på människor som bara kommer så där från ingenstans och helt plötsligt är skit förbanade på än. När man inte ens vet vad man har gjort för fel, är det att man finns i största allmänhet eller är det att man har gjort något elakt omedvetet?

Jaja, igår i skolan så satt jag och Linda på lektionen med alla andra i våran klass och sen helt plötsligt säger den här tjejen "Fan, vad alla verkar ha ätit mycket glosoppa i helgen" Då kände jag bara men vad är problemet, och detta slutade med att jag och Linda gick hem och var tjuriga och det var tydligen hon med. För när vi hade gått hade hon stått i skolan och gjort sig töntig över mina tuttar, jag har tydligen hängpattar och detta beror tydligen delvis på att jag hänger med Patte. Snälla!!! Ge dig!!

Ja och sen hänger mina pattar ända ner till mina fötter tydligen.

Ja fråga mig inte vart människan får allting ifrån för jag har inte en aning, men en sak vet jag och det är att det måste vara något fel på denna människa. Så där beter man sig inte om man är 20 år. Man skulle kunna tro att hon var 10-11 eller nått men nej sorgligt men sant så är hon hela 20 år gamal. Nej jag tänker inte slösa energi på henne mer. Känns till och med onödigt att ens bli tjurig på henne tillbaka när hon beter sig så här. Så jag ger upp!! Hon kan fortsätta om hon nu tycker att det här är så himla roligt.



Idag har vi även pratat mycket om stundent mössor, jag tycker att det känns ganska onödigt när det är över ett år kvar tills det är våran tur att ta studenten, men man vart faktiskt ganska sugen på det nu.. =D


Well well nu ska jag sluta skriva för jag ska snart gå till jobbet och vara duktig och förhoppningsvis sälja en massa tidningar.. Hoppas att det kommer att gå bra bara. Igår gick det ju bra så hoppas att det går lika bra idag med!  =D Håll tummarna.


Jag är fortfarande duktig och inte äter något sött, men jag kan lova att man blir sugen när alla runt omkring än äter hela tiden. Men jag är stark och klara mig utan! tydligen.. :S


Jaja hejs..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards