Alla inlägg den 23 april 2009

Av Linn - 23 april 2009 07:13

Igår kväll så åkte jag hem till Sofia och spenderade kvällen och natten där, vi hade en trevlig kväll med illamånde. Tyvärr så var vi tvungna att fuska med lite godis igår, men det blir aldrig mer! =D

Jaja, och eftersom hon bor långt bort skulle jag åka med Linda och hennes mamma till skolan, så vi skulle ses vid netto vid halv 7 eftersom hennes mamma börjar jobba vid 7 så var vi tvungna att komma till skolan så pass tidigt. Bara ett problem att jag stod där vid halv 7 och 5 över halv 7 fick jag ett sms av Linda "Hej Linn. Jag har försovigt mig!" Så ja... Det var bara för mig att börja gå till skolan i denna kylan helt alone. Så Nu har jag varit i skolan i ca 20 minuter. Det var ju ingen ide att gå tillbaka till Sofias varma lägenhet heller, för då skulle jag ändå gått om 30 min. Så nu sitter jag här i skolan, och ångrar att jag gick upp så himla tidigt idag. Jag är skit trött. =O

Jaja nog om det. Nu sitter jag och väntar på att det ska komma lite folk till skolan, Linda har börjat gå och Patte börjar nog gå om 25 minuter skulle jag tro. =P Så nu dröjer det inte länge innan jag har kompisar här brevid mig. Mycket roligare att vara i skolan då :O Just nu är det jag och städtanterna BARA !!! :O Vi har pratat om att ha disco här i skolan dom och vi, kanske kunde vara trevligt. Nej vars.


Idag när jag kommer hem från skolan, när jag nu gör det, det vet man inte det är ju ändå Linda jag är med. =D Så ska jag i vilket fall ta och lägga mig i min säng och titta på tv och sova. Jag längtar väldigt mycket..



Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards